Pronájem
Jak si lze zapůjčit powerbanku?
Stanice bez platebního terminálu
Stačí se pouze zaregistrovat, zaplatit a nahrát potřebný deposit, naskenovat QR kód dobíjecí stanice, po naskenování vyskočí ze stanice powerbanka, která bude plně nabitá a připravena k využití. Na straně zapněte napájení a vyberte správný kabel pro váš typ telefonu či zařízení (micro,type-c nebo ios). Po nabití telefonu by powerbanka měla být vrácena zpět do dobíjecí stanice a to během následujících 48 hodin.
Stanice s platebním terminálem
Stačí klepnout nebo přiložit bankovní kartu na žlutý platební terminál – POS, po zpracování platby automaticky vyskočí ze stanice powerbanka, která bude plně nabitá a připravená k využití. Na straně zapněte napájení a vyberte si správný kabel pro váš typ telefonu či zařízení (micro, type-c nebo ios). Po nabití telefonu by powerbanka měla by být vrácena zpět do dobíjecí stanice a to během následujících 48 hodin.
Jak mohu vrátit powerbanku zpět?
Powerbanku můžete vrátit do jakékoliv stanice, kde je volné místo. Jednoduše můžete navštívit mapu aplikace dobijmat a najít nejbližší možnou dobíjecí stanici s volným slotem pro vrácení, který se vám objeví na mapě. Vrácení powerbanky je poté jednoduché – stačí ji vložit zpět do stanice s logem směřujícím nahoru a zeleným panelem směřujícím dopředu.
Musím si stáhnout aplikaci abych si mohl vypůjčit powerbanku?
Zde záleží na typu stanice.
Pokud u dobíjecí stanice není žlutý platební terminál POS, musíte stáhnout aplikaci, zaregistrovat se, nahrát a vybrat platební metodu, půjčit si dobíjecí powerbanku a po dobití vrátit zpět do volného slotu do kterékoli stanice dobijmat, kterou najdete v aplikaci sekce mapa.
Pokud je platební terminál součástí stanice, aplikaci nepotřebujete. Jsme jedni z mála v Evropě, kdo má bezkontaktní platební technologii. Můžete jednoduše klepnout nebo přiložit kartu na žlutém platebním terminálu a okamžitě si vzít a zapůjčit powerbanku. V tomto případě aplikace slouží pouze k zobrazení umístění našich dobíjecích stanic pro mobilní telefony a pro další elektronické zařízení
Co mám dělat, když je dobíjecí stanice úplně plná?
Nejbližší stanici můžete najít pomocí naší aplikace dobijmat nebo alternativně naskenovat čárový kód pro vyhledání volné dobíjecí stanice. Možná budete muset aktualizovat mapu, abyste mohli viděli aktuální informace o tom, které stanice jsou k dispozici.
Musí powerbanka Dobijmat zůstat tam, kde jsem si ji zapůjčil/a?
Ne, a to je kouzlo sítě Dobijmatu! Powerbanku si pronajmete tam, kde vám to nejlépe vyhovuje, a vrátíte ji tam, kde vám to také nejlépe vyhovuje. Nemusí to být stejná dobíjecí stanice. Během pronájmu jste zcela mobilní a volní.
Jak najdu dobíjecí stanici Dobijmat?
V aplikaci Dobijmat pro chytré telefony se na mapě města zobrazí vaše poloha a nejbližší stanice Dobijmat.
Co když se můj smartphone nebo telefon nepřipojí s aplikací Dobijmat?
Zkontrolujte, zda nemáte problém s připojením k internetu pomocí smartphonu. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte nás.
Platby
Kolik stojí zapůjčení powerbanky?
- Pre-autorizační záloha v hodnotě 299 Kč (nejedná se o poplatek. Je to jen proto, abyste zajistili, že jsou k dispozici dostatečné finanční prostředky na zaplacení pronájmu powerbanky)
- Pokud si ponecháte powerbanku déle než 48 hodin, aniž byste powerbanku vrátili zpět do stanice, můžete si ji ponechat, ale nebude Vám vrácena záloha!
- Doba trvání se zaokrouhluje na nejbližších 25 minut (25, 50 a 125 minut)
- 1denní pronájem je 24 hodin od začátku pronájmu
Co je dobré vědět?
Při zahájení pronájmu je na vaši platební metodu umístěna předběžná autorizace.
Vaše banka vám může zaslat oznámení, ale nejedná se o poplatek. Je to jen proto, abyste zajistili, že jsou k dispozici dostatečné finanční prostředky na zaplacení pronájmu.
Jakmile váš pronájem powerbanky skončí, bude účtována pouze cena vašeho pronájmu.
V závislosti na vaší bance může trvat několik hodin, až několik dní, než bude částka upravena na vašich bankovních výpisech. To je zcela běžné a normální.
Akceptovatelné platební metody
Co se stane když nevrátím powerbanku do 48 hodin?
Při zapůjčení powerbanky Vám bude na účtě zablokován(blokace) depozit 299 Kč, který Vám bude v tomto případě celý zaúčtován. Po uplynutí 48 hodin budete stále moci vrátit powerbanku, nicméně 299 Kč + denní sazba za vypůjčení již nebude vrácena.
Co když ztratím nebo poškodím powerbanku Dobijmat a nevrátím ji?
V případě ztráty nebo poškození powerbanky bude účtovaná částka odpovídat maximální výši pronájmu to je 250 Kč + 299 Kč depozit, který Vám nebude již vrácen.
Jak mohu změnit nebo přidat platební metody?
Nastavení platební metody pro smartphone se provádí v aplikaci Dobijmat. Zde můžete změnit nebo přidat způsob platby.
Powerbanka
Zdá se mi, že powerbanka nefunguje.
Ujistěte se, že je powerbanka zapnutá (na straně powerbanky), uvidíte tři modrá LED světla. Doporučujeme vyjmout tlusté pouzdro na telefon, abyste se ujistili, že je kabel plně zapojen. Pokud máte potíže – kontaktujte prosím náš tým zákaznické podpory na servis@dobijmat.cz.
Co když moje vrácení Dobijmat powerbanky nebude přijato?
Zkontrolujte, zda nemáte problém s připojením k internetu pomocí smartphonu či Vašeho telefonu. Pokud stále máte potíže, zkontrolujte, zda na stanici Dobijmat bliká modré světlo; Pokud tomu tak není, Dobijmat stanice může být jednoduše vypnuta nebo odpojena nebo může být nutné ji restartovat. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte nás.
Jaká svá zařízení mohu nabíjet a dobíjet?
Každá powerbanka Dobijmat je s 3 nabíjecími kabely(micro, type-c nebo ios). To znamená, že můžete nabíjet a dobíjet drtivou většinu smartphonů a tabletů Android a Apple (Nexus, Samsung, HTC, Asus, Blackberry, Huawei, LG, Honor, Nokia, Sony, Xiaomi …), ale také mnoho dalších elektronických zařízení, jako jsou některé mobilní telefony, elektronické cigarety, reproduktory, MP3 přehrávače, fotoaparáty, čtečky, notebooky, gamepady a další zařízení.
Jak mohu zkontrolovat úroveň nabití powerbanky Dobijmat?
Zapněte dobíjecí powerbanku a světelný indikátor(3diodové modré světla) nahoře zobrazí úroveň nabití baterie.
Co mám dělat v případě poškození nebo havárie?
V případě poškození nebo havárie kontaktujte nás do 24 hodin.
Nenašli jste to, co hledáte?
Pokud jste nenašli odpověď, kterou jste hledali, napište nám a my uděláme vše, co je v našich silách, abychom vám rychle odpověděli.